6.1.7 – Dijital Dünya

KAZANIMLAR

6.1.1.4. Bilişim teknolojilerinin sosyal ve kültürel hayata katkıları ve riskleri örnekler üzerinden tartışır. Bilişim teknolojileri kullanılarak kültürler arası etkileşim olabileceği gibi kültürel bozulmaların da olabileceği ifade edilir. 
6.2.2. Dijital Vatandaşlık 
6.2.2.1. Dijital paylaşımların kendisi ve başkaları üzerindeki etkilerini fark eder. Dijital ayak izinin, kendisinden geride izler bıraktığı vurgulanır. 
6.2.2.2. Öğrenci, bilişsel ve ahlaki gelişimine uygun olan dijital oyun ve içerikleri ayırt eder. Öğrencinin bilinçli bir kullanıcı olması için öz kontrol becerisini geliştirmesi sağlanır.

MATERYALLER

6.1.7.A1 – Bak Bir Varmış Bir Yokmuş Eski Günlerde Sunusu

6.1.7.B1 – Yanlış Olan Ne? Görselleri

6.1.7.C1 – Dijital Ayak İzi Bırakmıyorum, Var Olanı da Siliyorum Afişi

6.1.7.D1 – Oyun da Neymiş? Sunusu

6.1.7.E1 – Oyuncunun Oyunu Çalışma Kâğıdı MATERYALLER

6.1.7 DİJİTAL DÜNYA TEK PARÇA DERS SUNUSU İNDİR

SUNU

ADMİN

Teknolojiyi öğrenmeye ve öğretmeye çalışan, Amerika saatine göre uyku düzenini ayarlayan, işlerini ertelememeyi beceremeyen (site temasını bile yazacak vakit bulamadan direkt satın alan) ve arada sırada teknoloji yazarlığı yapan bir şahsiyet.

You may also like...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir