Category: 6. Sınıf

6.2.18 - Tekrar Edelim 0

6.2.18 – Tekrar Edelim

KAZANIMLAR 6.5.2.13. Bir algoritmayı uyarlamak için en uygun karar yapılarını seçer. 6.5.2.14. Farklı programlama yapılarını kullanarak karmaşık problemlere çözüm üretir. 6.5.2.15. Tüm programlama yapılarını içeren özgün bir proje oluşturur. MATERYALLER 6.2.18 BilgisayarBilimi.Net Hepsi Bir...

6.2.17 - Projelerimizi Değerlendiriyoruz 0

6.2.17 – Projelerimizi Değerlendiriyoruz

KAZANIMLAR 6.5.2.15. Tüm programlama yapılarını içeren özgün bir proje oluşturur. MATERYALLER 6.2.16.A1 – Scratch Projesi Değerlendirme Ölçeği NOT: Bu hafta 6.2.16.A1’de yer alan ölçeğe göre öğrencilerin bir önceki hafta yaptığı sunular değerlendirilir.  

6.2.16 - Scratch Projem 0

6.2.16 – Scratch Projem

KAZANIMLAR 6.5.2.15. Tüm programlama yapılarını içeren özgün bir proje oluşturur. MATERYALLER 6.2.16.A1 – Scratch Projesi Değerlendirme Ölçeği 6.2.16 BilgisayarBilimi.Net Hepsi Bir Arada Sunum İndir SUNU

6.2.15 - Oyun Yazıyorum 0

6.2.15 – Oyun Yazıyorum

KAZANIMLAR 6.5.2.5. Doğrusal mantık yapısını içeren programlar oluşturur. 6.5.2.6. Doğrusal mantık yapısını içeren programları test ederek hatalarını ayıklar. 6.5.2.7. Karar yapısını içeren programlar oluşturur. 6.5.2.8. Karar yapısını içeren programları test ederek hatalarını ayıklar. 6.5.2.9....

6.2.14 - Çizim Yapıyorum 0

6.2.14 – Çizim Yapıyorum

KAZANIMLAR 6.5.2.5. Doğrusal mantık yapısını içeren programlar oluşturur. 6.5.2.6. Doğrusal mantık yapısını içeren programları test ederek hatalarını ayıklar. 6.5.2.7. Karar yapısını içeren programlar oluşturur. 6.5.2.8. Karar yapısını içeren programları test ederek hatalarını ayıklar. 6.5.2.9....

6.2.13 - Düşünen Bilgisayar 0

6.2.13 – Düşünen Bilgisayar

KAZANIMLAR 6.5.2.5. Doğrusal mantık yapısını içeren programlar oluşturur. 6.5.2.6. Doğrusal mantık yapısını içeren programları test ederek hatalarını ayıklar. 6.5.2.7. Karar yapısını içeren programlar oluşturur. 6.5.2.8. Karar yapısını içeren programları test ederek hatalarını ayıklar. 6.5.2.9....

6.2.12 - Nesneler Konuşuyor 0

6.2.12 – Nesneler Konuşuyor

KAZANIMLAR 6.5.2.5. Doğrusal mantık yapısını içeren programlar oluşturur. 6.5.2.6. Doğrusal mantık yapısını içeren programları test ederek hatalarını ayıklar. 6.5.2.7. Karar yapısını içeren programlar oluşturur 6.5.2.8. Karar yapısını içeren programları test ederek hatalarını ayıklar. MATERYALLER...

6.2.11 - Haydi Canlanalım 0

6.2.11 – Haydi Canlanalım

KAZANIMLAR 6.5.2.3. Blok tabanlı programlama aracında sunulan bir programın hatalarını ayıklar. 6.5.2.4. Blok tabanlı programlama aracında sunulan bir programı verilen ölçütlere göre geliştirerek               düzenler. 6.5.2.5. Doğrusal mantık yapısını içeren programlar oluşturur. 6.5.2.6. Doğrusal mantık...

6.2.10 - Scratch’i Keşfediyorum 0

6.2.10 – Scratch’i Keşfediyorum

KAZANIMLAR 6.5.2.2. Blok tabanlı programlama aracında sunulan bir programın işlevlerini açıklar. 6.5.2.3. Blok tabanlı programlama aracında sunulan bir programın hatalarını ayıklar. 6.5.2.4. Blok tabanlı programlama aracında sunulan bir programı verilen ölçütlere göre geliştirerek düzenler....

6.2.9 - Scratch İle Tanışıyorum 0

6.2.9 – Scratch İle Tanışıyorum

KAZANIMLAR 6.5.2.1. Blok tabanlı programlama aracının arayüzünü ve özelliklerini tanır.  Açık kaynak kodlu veya ücretsiz erişilebilen programlama platformları kullanılabilir. 6.5.2.2. Blok tabanlı programlama aracında sunulan bir programın işlevlerini açıklar. MATERYALLER 6.2.9.A1 – Blok Tabanlı...